آ
-
آرتور دانتو
بازنگری نقدهای وارد بر نظریۀ نهادی؛ کدام نظریۀ نهادی؟ [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 25-33]
ا
-
اثر هنری
بررسی مثلث هنرمند، اثر، مخاطب (توجه به تعامل نقاشی با مخاطب) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 14-25]
-
ادگار آلن پو
چالشی در باب هنرمند مؤلف: ارتباط بین آثار رنه مگریت با نوشتههای ادگار آلن پو و ترجمه شارل بودلر [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 12-24]
-
الهیات مسیحی
رنج در معرض نمایش؛ مطالعهای بر رنج و تروما در نسبت با آثار ساموئل بکت [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 3-11]
ب
-
بایگانی عکس
رویکرد سوژهمحور در گردآوری عکسهای تبریز در دوران قاجار و پهلوی اول [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 34-44]
-
بدن-آگاهی
واکاوی بدن-آگاهی در متد فلدنکرایس و متد تربیت بازیگرتاداشی سوزوکی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 12-24]
-
بینامتنیت
رنج در معرض نمایش؛ مطالعهای بر رنج و تروما در نسبت با آثار ساموئل بکت [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 3-11]
پ
-
پسااستعماری
هنر برای آزادی پژوهشی در شکل گیری سورئالیسم مصر [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 37-53]
-
پهلوی اول
رویکرد سوژهمحور در گردآوری عکسهای تبریز در دوران قاجار و پهلوی اول [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 34-44]
-
پیتر بروگل مهتر
واکاوی مفاهیم طنز، حماقت و روزمرگی در دو نقاشی «بازی کودکان» و «جنگ بین کارناوال و روزهداران» اثر پیتر بروگل [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 26-37]
ت
-
تاداشی سوزوکی
واکاوی بدن-آگاهی در متد فلدنکرایس و متد تربیت بازیگرتاداشی سوزوکی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 12-24]
-
تبریز
رویکرد سوژهمحور در گردآوری عکسهای تبریز در دوران قاجار و پهلوی اول [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 34-44]
-
تربیت بازیگر
واکاوی بدن-آگاهی در متد فلدنکرایس و متد تربیت بازیگرتاداشی سوزوکی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 12-24]
-
تروما
رنج در معرض نمایش؛ مطالعهای بر رنج و تروما در نسبت با آثار ساموئل بکت [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 3-11]
ج
-
جنگ جهانی
تبیین جایگاه مخاطب در آثار هنرمندان زن دوره مدرنیسم (مطالعه موردی نمونههایی از آثار هریت بِکر و لورا نایت) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 3-13]
-
جهانهای هنری
بازنگری نقدهای وارد بر نظریۀ نهادی؛ کدام نظریۀ نهادی؟ [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 25-33]
-
جورج دیکی
بازنگری نقدهای وارد بر نظریۀ نهادی؛ کدام نظریۀ نهادی؟ [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 25-33]
-
جورجو آگامبن
رنج در معرض نمایش؛ مطالعهای بر رنج و تروما در نسبت با آثار ساموئل بکت [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 3-11]
ح
-
حماقت
واکاوی مفاهیم طنز، حماقت و روزمرگی در دو نقاشی «بازی کودکان» و «جنگ بین کارناوال و روزهداران» اثر پیتر بروگل [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 26-37]
خ
-
خشونت
هنر اعتراضی فمینیستی در بستر نظریه [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 3-11]
د
-
داستان
چالشی در باب هنرمند مؤلف: ارتباط بین آثار رنه مگریت با نوشتههای ادگار آلن پو و ترجمه شارل بودلر [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 12-24]
-
دستهبندی عکسها
رویکرد سوژهمحور در گردآوری عکسهای تبریز در دوران قاجار و پهلوی اول [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 34-44]
ر
-
رنج
رنج در معرض نمایش؛ مطالعهای بر رنج و تروما در نسبت با آثار ساموئل بکت [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 3-11]
-
رنه مگریت
چالشی در باب هنرمند مؤلف: ارتباط بین آثار رنه مگریت با نوشتههای ادگار آلن پو و ترجمه شارل بودلر [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 12-24]
ز
-
زندگی روزمره
واکاوی مفاهیم طنز، حماقت و روزمرگی در دو نقاشی «بازی کودکان» و «جنگ بین کارناوال و روزهداران» اثر پیتر بروگل [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 26-37]
س
-
ساز
ریخت شناسی سازهای َکرنای، ُسرنای و نَقاره درنگاره های دوران اسلامی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 25-36]
-
ساموئل بکت
رنج در معرض نمایش؛ مطالعهای بر رنج و تروما در نسبت با آثار ساموئل بکت [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 3-11]
-
ستم طبقاتی
هنر اعتراضی فمینیستی در بستر نظریه [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 3-11]
-
سرنای
ریخت شناسی سازهای َکرنای، ُسرنای و نَقاره درنگاره های دوران اسلامی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 25-36]
-
سنت نگارگری
پژوهشی پیرامون شیوه های متأثر از نگارگری در آثار نقاشان معاصر ایران [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 54-64]
-
سورئالیسم
چالشی در باب هنرمند مؤلف: ارتباط بین آثار رنه مگریت با نوشتههای ادگار آلن پو و ترجمه شارل بودلر [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 12-24]
-
سورئالیسم
هنر برای آزادی پژوهشی در شکل گیری سورئالیسم مصر [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 37-53]
-
سوژهمحور
رویکرد سوژهمحور در گردآوری عکسهای تبریز در دوران قاجار و پهلوی اول [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 34-44]
ش
-
شارل بودلر
چالشی در باب هنرمند مؤلف: ارتباط بین آثار رنه مگریت با نوشتههای ادگار آلن پو و ترجمه شارل بودلر [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 12-24]
ط
-
طنز
واکاوی مفاهیم طنز، حماقت و روزمرگی در دو نقاشی «بازی کودکان» و «جنگ بین کارناوال و روزهداران» اثر پیتر بروگل [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 26-37]
ف
-
فلدنکرایس
واکاوی بدن-آگاهی در متد فلدنکرایس و متد تربیت بازیگرتاداشی سوزوکی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 12-24]
-
فمنیسم
تبیین جایگاه مخاطب در آثار هنرمندان زن دوره مدرنیسم (مطالعه موردی نمونههایی از آثار هریت بِکر و لورا نایت) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 3-13]
ق
-
قاجار
رویکرد سوژهمحور در گردآوری عکسهای تبریز در دوران قاجار و پهلوی اول [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 34-44]
ک
-
کمدی الهی
رنج در معرض نمایش؛ مطالعهای بر رنج و تروما در نسبت با آثار ساموئل بکت [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 3-11]
ل
-
لورا نایت
تبیین جایگاه مخاطب در آثار هنرمندان زن دوره مدرنیسم (مطالعه موردی نمونههایی از آثار هریت بِکر و لورا نایت) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 3-13]
م
-
متد سوزوکی
واکاوی بدن-آگاهی در متد فلدنکرایس و متد تربیت بازیگرتاداشی سوزوکی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 12-24]
-
مترجم
چالشی در باب هنرمند مؤلف: ارتباط بین آثار رنه مگریت با نوشتههای ادگار آلن پو و ترجمه شارل بودلر [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 12-24]
-
مخاطب
تبیین جایگاه مخاطب در آثار هنرمندان زن دوره مدرنیسم (مطالعه موردی نمونههایی از آثار هریت بِکر و لورا نایت) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 3-13]
-
مخاطب
بررسی مثلث هنرمند، اثر، مخاطب (توجه به تعامل نقاشی با مخاطب) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 14-25]
-
مصر
هنر برای آزادی پژوهشی در شکل گیری سورئالیسم مصر [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 37-53]
-
موج دوم فمینیسم
هنر اعتراضی فمینیستی در بستر نظریه [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 3-11]
ن
-
نژادپرستی
هنر اعتراضی فمینیستی در بستر نظریه [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 3-11]
-
نظریۀ فرهنگی
بازنگری نقدهای وارد بر نظریۀ نهادی؛ کدام نظریۀ نهادی؟ [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 25-33]
-
نظریۀ نهادی
بازنگری نقدهای وارد بر نظریۀ نهادی؛ کدام نظریۀ نهادی؟ [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 25-33]
-
نقاره ُ
ریخت شناسی سازهای َکرنای، ُسرنای و نَقاره درنگاره های دوران اسلامی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 25-36]
-
نقاش
چالشی در باب هنرمند مؤلف: ارتباط بین آثار رنه مگریت با نوشتههای ادگار آلن پو و ترجمه شارل بودلر [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 12-24]
-
نقاشان معاصر ایران
پژوهشی پیرامون شیوه های متأثر از نگارگری در آثار نقاشان معاصر ایران [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 54-64]
-
نقاشی
بررسی مثلث هنرمند، اثر، مخاطب (توجه به تعامل نقاشی با مخاطب) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 14-25]
-
نقاشی ایرانی
پژوهشی پیرامون شیوه های متأثر از نگارگری در آثار نقاشان معاصر ایران [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 54-64]
-
نقاشی معاصر
پژوهشی پیرامون شیوه های متأثر از نگارگری در آثار نقاشان معاصر ایران [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 54-64]
-
نگارگری
ریخت شناسی سازهای َکرنای، ُسرنای و نَقاره درنگاره های دوران اسلامی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 25-36]
ه
-
هریت بِکر
تبیین جایگاه مخاطب در آثار هنرمندان زن دوره مدرنیسم (مطالعه موردی نمونههایی از آثار هریت بِکر و لورا نایت) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 3-13]
-
هنر اعتراضی
هنر اعتراضی فمینیستی در بستر نظریه [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 3-11]
-
هنر پسامدرن
بررسی مثلث هنرمند، اثر، مخاطب (توجه به تعامل نقاشی با مخاطب) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 14-25]
-
هنر مدرن
بررسی مثلث هنرمند، اثر، مخاطب (توجه به تعامل نقاشی با مخاطب) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 14-25]
-
هنر مدرنیسم
تبیین جایگاه مخاطب در آثار هنرمندان زن دوره مدرنیسم (مطالعه موردی نمونههایی از آثار هریت بِکر و لورا نایت) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 3-13]
-
هنرمند
بررسی مثلث هنرمند، اثر، مخاطب (توجه به تعامل نقاشی با مخاطب) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 14-25]
-
هنرمند زن
تبیین جایگاه مخاطب در آثار هنرمندان زن دوره مدرنیسم (مطالعه موردی نمونههایی از آثار هریت بِکر و لورا نایت) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 3-13]
-
هنر و آزادی
هنر برای آزادی پژوهشی در شکل گیری سورئالیسم مصر [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 37-53]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد