نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرتور دانتو بازنگری نقدهای وارد بر نظریۀ نهادی؛ کدام نظریۀ نهادی؟ [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 25-33]

ا

  • اثر هنری بررسی مثلث هنرمند، اثر، مخاطب (توجه به تعامل نقاشی با مخاطب) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 14-25]
  • ادگار آلن پو چالشی در باب هنرمند مؤلف: ارتباط بین آثار رنه مگریت با نوشته‌های ادگار آلن پو و ترجمه شارل بودلر [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 12-24]
  • الهیات مسیحی رنج در معرض نمایش؛ مطالعه‌ای بر رنج و تروما در نسبت با آثار ساموئل بکت [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 3-11]

ب

  • بایگانی عکس رویکرد سوژه‌محور در گردآوری عکس‌های تبریز در دوران قاجار و پهلوی اول [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 34-44]
  • بدن-آگاهی واکاوی بدن-آگاهی در متد فلدنکرایس و متد تربیت بازیگرتاداشی سوزوکی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 12-24]
  • بینامتنیت رنج در معرض نمایش؛ مطالعه‌ای بر رنج و تروما در نسبت با آثار ساموئل بکت [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 3-11]

پ

  • پسااستعماری هنر برای آزادی پژوهشی در شکل گیری سورئالیسم مصر [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 37-53]
  • پهلوی اول رویکرد سوژه‌محور در گردآوری عکس‌های تبریز در دوران قاجار و پهلوی اول [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 34-44]
  • پیتر بروگل مهتر واکاوی مفاهیم طنز، حماقت و روزمرگی در دو نقاشی «بازی کودکان» و «جنگ بین کارناوال و روزه‌داران» اثر پیتر بروگل [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 26-37]

ت

  • تاداشی سوزوکی واکاوی بدن-آگاهی در متد فلدنکرایس و متد تربیت بازیگرتاداشی سوزوکی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 12-24]
  • تبریز رویکرد سوژه‌محور در گردآوری عکس‌های تبریز در دوران قاجار و پهلوی اول [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 34-44]
  • تربیت بازیگر واکاوی بدن-آگاهی در متد فلدنکرایس و متد تربیت بازیگرتاداشی سوزوکی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 12-24]
  • تروما رنج در معرض نمایش؛ مطالعه‌ای بر رنج و تروما در نسبت با آثار ساموئل بکت [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 3-11]

ج

  • جنگ جهانی تبیین جایگاه مخاطب در آثار هنرمندان زن دوره مدرنیسم (مطالعه موردی نمونه‌هایی از آثار هریت بِکر و لورا نایت) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 3-13]
  • جهان‌های هنری بازنگری نقدهای وارد بر نظریۀ نهادی؛ کدام نظریۀ نهادی؟ [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 25-33]
  • جورج دیکی بازنگری نقدهای وارد بر نظریۀ نهادی؛ کدام نظریۀ نهادی؟ [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 25-33]
  • جورجو آگامبن رنج در معرض نمایش؛ مطالعه‌ای بر رنج و تروما در نسبت با آثار ساموئل بکت [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 3-11]

ح

  • حماقت واکاوی مفاهیم طنز، حماقت و روزمرگی در دو نقاشی «بازی کودکان» و «جنگ بین کارناوال و روزه‌داران» اثر پیتر بروگل [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 26-37]

خ

  • خشونت هنر اعتراضی فمینیستی در بستر نظریه [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 3-11]

د

  • داستان چالشی در باب هنرمند مؤلف: ارتباط بین آثار رنه مگریت با نوشته‌های ادگار آلن پو و ترجمه شارل بودلر [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 12-24]
  • دسته‌بندی عکس‌ها رویکرد سوژه‌محور در گردآوری عکس‌های تبریز در دوران قاجار و پهلوی اول [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 34-44]

ر

  • رنج رنج در معرض نمایش؛ مطالعه‌ای بر رنج و تروما در نسبت با آثار ساموئل بکت [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 3-11]
  • رنه مگریت چالشی در باب هنرمند مؤلف: ارتباط بین آثار رنه مگریت با نوشته‌های ادگار آلن پو و ترجمه شارل بودلر [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 12-24]

ز

  • زندگی روزمره واکاوی مفاهیم طنز، حماقت و روزمرگی در دو نقاشی «بازی کودکان» و «جنگ بین کارناوال و روزه‌داران» اثر پیتر بروگل [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 26-37]

س

  • ساز ریخت شناسی سازهای َکرنای، ُسرنای و نَقاره درنگاره های دوران اسلامی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 25-36]
  • ساموئل بکت رنج در معرض نمایش؛ مطالعه‌ای بر رنج و تروما در نسبت با آثار ساموئل بکت [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 3-11]
  • ستم طبقاتی هنر اعتراضی فمینیستی در بستر نظریه [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 3-11]
  • سرنای ریخت شناسی سازهای َکرنای، ُسرنای و نَقاره درنگاره های دوران اسلامی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 25-36]
  • سنت نگارگری پژوهشی پیرامون شیوه های متأثر از نگارگری در آثار نقاشان معاصر ایران [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 54-64]
  • سورئالیسم چالشی در باب هنرمند مؤلف: ارتباط بین آثار رنه مگریت با نوشته‌های ادگار آلن پو و ترجمه شارل بودلر [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 12-24]
  • سورئالیسم هنر برای آزادی پژوهشی در شکل گیری سورئالیسم مصر [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 37-53]
  • سوژه‌محور رویکرد سوژه‌محور در گردآوری عکس‌های تبریز در دوران قاجار و پهلوی اول [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 34-44]

ش

  • شارل بودلر چالشی در باب هنرمند مؤلف: ارتباط بین آثار رنه مگریت با نوشته‌های ادگار آلن پو و ترجمه شارل بودلر [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 12-24]

ط

  • طنز واکاوی مفاهیم طنز، حماقت و روزمرگی در دو نقاشی «بازی کودکان» و «جنگ بین کارناوال و روزه‌داران» اثر پیتر بروگل [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 26-37]

ف

  • فلدنکرایس واکاوی بدن-آگاهی در متد فلدنکرایس و متد تربیت بازیگرتاداشی سوزوکی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 12-24]
  • فمنیسم تبیین جایگاه مخاطب در آثار هنرمندان زن دوره مدرنیسم (مطالعه موردی نمونه‌هایی از آثار هریت بِکر و لورا نایت) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 3-13]

ق

  • قاجار رویکرد سوژه‌محور در گردآوری عکس‌های تبریز در دوران قاجار و پهلوی اول [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 34-44]

ک

  • کمدی الهی رنج در معرض نمایش؛ مطالعه‌ای بر رنج و تروما در نسبت با آثار ساموئل بکت [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 3-11]

ل

  • لورا نایت تبیین جایگاه مخاطب در آثار هنرمندان زن دوره مدرنیسم (مطالعه موردی نمونه‌هایی از آثار هریت بِکر و لورا نایت) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 3-13]

م

  • متد سوزوکی واکاوی بدن-آگاهی در متد فلدنکرایس و متد تربیت بازیگرتاداشی سوزوکی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 12-24]
  • مترجم چالشی در باب هنرمند مؤلف: ارتباط بین آثار رنه مگریت با نوشته‌های ادگار آلن پو و ترجمه شارل بودلر [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 12-24]
  • مخاطب تبیین جایگاه مخاطب در آثار هنرمندان زن دوره مدرنیسم (مطالعه موردی نمونه‌هایی از آثار هریت بِکر و لورا نایت) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 3-13]
  • مخاطب بررسی مثلث هنرمند، اثر، مخاطب (توجه به تعامل نقاشی با مخاطب) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 14-25]
  • مصر هنر برای آزادی پژوهشی در شکل گیری سورئالیسم مصر [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 37-53]
  • موج دوم فمینیسم هنر اعتراضی فمینیستی در بستر نظریه [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 3-11]

ن

  • نژادپرستی هنر اعتراضی فمینیستی در بستر نظریه [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 3-11]
  • نظریۀ فرهنگی بازنگری نقدهای وارد بر نظریۀ نهادی؛ کدام نظریۀ نهادی؟ [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 25-33]
  • نظریۀ نهادی بازنگری نقدهای وارد بر نظریۀ نهادی؛ کدام نظریۀ نهادی؟ [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 25-33]
  • نقاره ُ ریخت شناسی سازهای َکرنای، ُسرنای و نَقاره درنگاره های دوران اسلامی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 25-36]
  • نقاش چالشی در باب هنرمند مؤلف: ارتباط بین آثار رنه مگریت با نوشته‌های ادگار آلن پو و ترجمه شارل بودلر [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 12-24]
  • نقاشان معاصر ایران پژوهشی پیرامون شیوه های متأثر از نگارگری در آثار نقاشان معاصر ایران [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 54-64]
  • نقاشی بررسی مثلث هنرمند، اثر، مخاطب (توجه به تعامل نقاشی با مخاطب) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 14-25]
  • نقاشی ایرانی پژوهشی پیرامون شیوه های متأثر از نگارگری در آثار نقاشان معاصر ایران [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 54-64]
  • نقاشی معاصر پژوهشی پیرامون شیوه های متأثر از نگارگری در آثار نقاشان معاصر ایران [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 54-64]
  • نگارگری ریخت شناسی سازهای َکرنای، ُسرنای و نَقاره درنگاره های دوران اسلامی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 25-36]

ه

  • هریت بِکر تبیین جایگاه مخاطب در آثار هنرمندان زن دوره مدرنیسم (مطالعه موردی نمونه‌هایی از آثار هریت بِکر و لورا نایت) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 3-13]
  • هنر اعتراضی هنر اعتراضی فمینیستی در بستر نظریه [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 3-11]
  • هنر پسامدرن بررسی مثلث هنرمند، اثر، مخاطب (توجه به تعامل نقاشی با مخاطب) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 14-25]
  • هنر مدرن بررسی مثلث هنرمند، اثر، مخاطب (توجه به تعامل نقاشی با مخاطب) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 14-25]
  • هنر مدرنیسم تبیین جایگاه مخاطب در آثار هنرمندان زن دوره مدرنیسم (مطالعه موردی نمونه‌هایی از آثار هریت بِکر و لورا نایت) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 3-13]
  • هنرمند بررسی مثلث هنرمند، اثر، مخاطب (توجه به تعامل نقاشی با مخاطب) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 14-25]
  • هنرمند زن تبیین جایگاه مخاطب در آثار هنرمندان زن دوره مدرنیسم (مطالعه موردی نمونه‌هایی از آثار هریت بِکر و لورا نایت) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 3-13]
  • هنر و آزادی هنر برای آزادی پژوهشی در شکل گیری سورئالیسم مصر [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 37-53]